Etkinlikleri Dijitale Taşımak

Platformlar, tasarım, içerik ve etkileşim ipuçları için rehberinizi indirin

 

Koronavirüs salgını, her türlü şirketin yüz yüze etkinlik stratejisini yeniden değerlendirmesine neden oldu. Online etkinlikler mükemmel bir alternatif sunuyor. Ancak bu durumda, yaklaşımınızı belirlemekten platformları seçmeye, etkinliğinizi sunacağınız ortamı tasarlamaktan katılımı teşvik edecek fırsatlar yaratmaya kadar göz önünde bulundurmanız gereken farklı noktalar olduğunu söyleyebiliriz.

Yüz yüze bir etkinliği dijital etkinliğe dönüştürmek istiyorsanız Google’ın kendi etkinlik ve deneyim pazarlama ekibinin sunduğu bu rehbere göz atın.

 

Peki bu rehberde sizi neler bekliyor?

  1. Etkinliğinizi dijitale taşımak için kullanabileceğiniz yaklaşımlar ve platformlar hakkında ipuçları.
  2. Tasarım ve kurulum söz konusu olduğunda dikkat edilecekler ve markanızı dijital ortama taşırken göz önünde bulundurmanız gerekenler.
  3. Etkileşim, içerik yapısı, verilecek molalar ve soru-cevap oturumları da dahil olmak üzere izleyicilerin etkileşimde kalmasına yardımcı olacak fikirler.

 

İnceleyin

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Fikirleştirme ve Değerlendirme

Ürün Tasarımı Süreci (Product Design Sprint)

Kapsam Belirleme Oturumları (Scoping Session )

Kullanıcı Deneyimi İnceleme (UX Review)

Araştırma ve Geliştirme (Research and Development)

Ürün
Tasarımı

Ürün Tasarımı (Product Design)

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX Design)

Web Geliştirme

Mobil Geliştirme