Kullanıcı Deneyimi Tasarımı ile insan merkezli
ürünler oluşturun

Kullanıcılarınızın sorunlarını çözün ve rekabette avantajlı konuma geçin.

01

Mükemmel kullanıcı deneyimi tasarımı (UX) ile kullanıcıları çekin ve hedeflerinize yaklaşın

UX tasarımıyla kullanıcıların ihtiyaçlarına göre tasarlanmış, kolay kullanılabilir ürünlerin yanında kesin sonuçlar da elde edersiniz.

Kullanıcılarınızın daha iyi anlaşılması için yapılan inceleme ve testler ile başarılı bir ürün ortaya koyar ve kullanıcılara sorunsuz bir deneyim yaşatırsınız.

Kullanıcılar için sevecekleri deneyimler
yaratın

Kullanıcıların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan ürünler oluşturun

Web ve Mobil Uygulama Tasarlayın

Farklı platformlar ve cihazlar için kusursuz UX ve güzel UI oluşturun.

Fikirlerinizi Doğrulayın

Sorunlarla karşılaşma riskini azaltmak için modellerinizi hızla oluşturun ve doğrulayın.

Dönüşümleri İyileştirin

Potansiyel müşteri sayınızı arttırın.

Deneyimleri Kolaylaştırın

Kullanıcıları karşılaşabileceği sorunları keşfedin ve düzeltin.

Uygun İçerik İle Satış Yapın

Uygun bilgiyi uygun zamanda ve uygun yerde verin.

Web Sitesi Yapısını Arındırın

Kullanıcı dostu yönlendirmeler oluşturun.

Kullanıcılarınızı Anlayın

Araştırma ve analizler ile çözümlerin kullanıcı odaklı olmasını sağlayın.

Duyarlı Ürünler Oluşturun

Kullanıcının ihtiyaçlarına göre tasarlanmış ürününüzü mobil ile uyumlu hâle getirin.

Kullanıcı deneyimi tasarımı nedir?

Kullanıcı deneyimi tasarımı tam olarak ne anlama gelmektedir?

Her dijital ürün tasarımı, kullanıcı deneyimi (UX) ve kullanıcı arayüzü (UX) olmak üzere birbirleriyle bağımlı iki kısımdan oluşmaktadır. Kullanıcı deneyimi (UX), ürünün içeriğinin ve özelliklerinin yapısal temsilidir. İyi bir UX tasarımının dayanakları hedef kullanıcılar hakkındaki kapsamlı araştırmalar, veri analizleri ve son kullanıcıların motor becerileri gibi bilgiler olmalıdır.

Kullanıcı deneyimi tasarımı mümkün olduğunca basit görsel stili koruyarak ürün kullanımını en verimli ve pratik duruma getirmelidir. Kullanıcı arayüzü tasarımı da göze hitap eden bir düzen ile kullanılabilirliği yüksek ve renk paleti, kontrastı, tipografisi, bileşenlerin son boyutları gibi yönleriyle bütünlük içinde marka kimliğini yansıtacak şekilde oluşturulmalıdır.

Kullanıcı deneyimi tasarımı, ürün tasarım sürecinin temelinde yer alır. UX oluşturma süreci keşif aşamasından başlayarak, fikir ve konsept, şema oluşturma, kullanıcı testi, önerilerin uygulanması, geliştirme ve projenin sonlandırılması ile tamamlanır. İlk dört adım UX tasarımının bir parçasıdır, son üç adım ise UI tasarımını oluşturur.
01
Proje Planı
02
Araştırma ve Düzenleme
03
Şema Oluşturma
04
Test Etme
05
Görsel Tasarım
06
Projeyİ Teslİm Etme

02

En iyi ve en işe yarar yaklaşımlara dayalı bir tasarım süreci

UX tasarımlarını geliştirebilmek ve en yüksek standartları sağlamak için uzun süredir çalışıyoruz. Kullanıcı ihtiyaçlarının ve beklentilerinin değişmesi durumunda bile kusursuz kullanıcı deneyimi sağlayacak test edilmiş araçlara ve yaklaşımlara sahibiz.   

Gelişim aşamalarınızın her biri için ürün tasarımı çözümleri bulun

Sıfırdan bir ürün oluşturmak, var olan ürününüze değer katmak veya sorunlarınızı çözüme kavuşturmak için uzman tasarım ekibimiz her aşamada yardım edecektir. Böylece dijital ürünlerinizi başarılı bir şekilde pazara sürebileceksiniz.

Keşif

Tasarım ekibiyle herhangi bir süreçteki değişiklikler için iş birliği yaparak verimliliği ve kârı arttırın.

Ürün Araştırması

Kullanıcılara, iş ortamına ve ürününüze dair derinlemesine araştırmalar yaparak elde edilen verilerle ileriye dönük en iyi yolu oluşturun.

UX Tasarımı

Sizi hedeflerinize ulaştıran mükemmel kullanıcı deneyimleri tasarlamak için ihtiyaçlarınızı somut çözümlere dönüştürün.

Kullanıcı Testi

Gerçek kullanıcılar tarafından test edilen modeller sayesinde olası sorunları belirleyin.

Kullanıcı araştırması, şema oluşturma, modelleme ve test etme

Hedef kitlenize ve pazarınıza uygun çözümler üreterek rakiplerinizin önüne geçin

Kullanıcı deneyimi tasarım sürecinin en önemli aşamasında; gözlem teknikleri, görev analizi ve diğer geri bildirim yaklaşımları yoluyla kullanıcı araştırması yapılarak kullanıcı davranışlarının, ihtiyaçlarının ve motivasyonlarının anlaşılmasına odaklanılır. Bu araştırma sürecinde deneysel ve gözlemsel araştırma yöntemleri birleştirilerek ürünlerin kullanılabilirliğini geliştirmek amaçlanır.

Kullanıcı araştırmasından sonra şema oluşturulur ve modellemeye geçilir. Model, nihai ürünün simülasyonu veya erken örnek versiyonudur. Modellemenin temel amacı, ürünü veya fikri geliştirmeye zaman ve para yatırmadan önce test etmektir. Modeller, iyileştirilmesi gereken yönleri açığa çıkarır ve genel kullanıcı deneyimi stratejisini doğrular.

Modelin kullanıcı testinden geçmesi, ürünün kullanıcı deneyimini temsili bir kullanıcı grubuyla test ederek değerlendirmeyi içerir. Grubun geri bildirimleri, ürün tasarım kararlarını doğrulamak için kullanılır ve tasarım hataları ile gelecekteki yeniden tasarım maliyetlerini önlemede çok değerli olabilir.

Fonksiyon'da kullanıcı deneyimi tasarımı

UX tasarımı, dijital dönüşüm sürecinde önemli bir rol oynamaktadır. Fonksiyon olarak UX tasarımlarının işinizi en yüksek değere ulaştırması ve kullanıcılarınızın memnuniyetini sağlamasını amaçlamaktayız.

Size iş fikrinden ürün teslimine kadar eksiksiz hizmetler sunuyoruz. İlk olarak, tasarıma veya geliştirmeye başlamadan önce, benzersiz fikirlerinizi birlikte değerlendiriyoruz. Ürün fikriniz ve hedef kitlenizin ihtiyaçları arasındaki uyumu doğrulamak çeşitli araştırma yöntemleri sunuyoruz. Değerlendirme yöntemlerimiz, oluşturduğunuz ürünün işlevsel ve ticari değerini artırmaya yöneliktir.

Projenizi bizimle birlikte
gerçekleştirin

Birçok sektörden birçok şirkete ortak olmanın keyfini yaşadık.

Fikirleştirme ve Değerlendirme

Ürün Tasarımı Süreci (Product Design Sprint)

Kapsam Belirleme Oturumları (Scoping Session )

Kullanıcı Deneyimi İnceleme (UX Review)

Araştırma ve Geliştirme (Research and Development)

Ürün
Tasarımı

Ürün Tasarımı (Product Design)

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX Design)

Web Geliştirme

Mobil Geliştirme