E-Ticaret ile dönüşüme uyum sağlayın.

Markanız ve firmanız için en doğru olanı tercih ederek işinizi dijitale dönüştürün.

01

Dijital rekabette yerinizi alın.

Aralık 2020 verilerine göre Türkiye’de yaklaşık 257 bin  e-ticaret faaliyetlerinde bulunan işletme vardır. Her geçen gün artan sayılarla birlikte rekabete katılmak isteyen firmaların, e-ticaret konusunda profesyonel destek alması zorunluluk hâline gelmiştir.

Ürünleriniz/hizmetleriniz E-Ticaret ile
çok daha büyük kitlelere ulaşsın.

Kullanıcıların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan ürünler oluşturun.

Bilgi Sunun

Ürün/hizmetiniz hakkındaki bilgilere müşterileriniz kolayca ve hızlaca ulaşsın.

İletişim Kurun

Müşterilerinizin taleplerini, şikayetlerini, sorularını zamanında ve yerinde cevaplayın.

Maliyetleri Düşürün

Hem müşterileriniz hem de firmanız daha az harcama ile hedeflerinizi gerçekleştirsin.

Daha Düşük Riskler Alın

Talebe göre stoklarınızı düzenleyin ve zarar etme riskinizi en aza indirin.

E-ticaret nedir?

E-Ticaret ve çevrim içi pazar yeri ne anlama gelmektedir?

Hızla gelişim gösteren internet teknolojileri, ticaretin de gelişmesini ve yeni bir boyuta taşınmasını sağlamıştır. Gelişmeler sonucunda ürünlerin elektronik ortamda genellikle de bir ağ üzerinden alım, satım, sipariş ve bazen de ulaştırılmasının sağlanmasıyla e-ticarete dayalı ekonomiye geçilmiştir. E-ticaret, hem firmalara hem de tüketicilere yarar sağladığı için hemen benimsenmiş ve hızla yayılmıştır. Başlıca yararları olarak; maliyetlerinin görece daha düşük olması, zaman ve mekân gibi sınırları ortadan kaldırması, karşılıklı etkileşim sağlaması ve eşzamanlı olarak birden fazla kişi tarafından kullanılabilir olması sıralanabilir.

E-ticaret sayesinde firmalar kârlılıklarını arttırabilir, pazar paylarını yükseltebilir, müşteri hizmetlerini iyileştirebilir ve dağıtım kanallarını geliştirebilir. Firmaların, benzer ürün veya hizmetleri e-ticaret aracılığıyla sunan rakiplerine karşı avantaj sağlayabilmesi için daha etkin ve değişikliklere karşı hızlıca uyumlu hâle gelebilecek kadar esnek olmaları gerekmektedir. Ayrıca çevrim içi ödeme ve güvenlik ile ilgili tüm sorunlarını çözmüş olmalıdır. E-ticaret faaliyetleri yürüten bir firmanın, bu konudaki yeterliklerini tüketiciye her koşulda hissettirmeleri başarıya ulaşmalarındaki en önemli noktadır.

Pazar liderliği doğrudan daha yüksek gelir, daha yüksek kârlılık, daha yüksek sermaye hızı ve buna bağlı olarak yatırılan sermayeden daha güçlü getirilere dönüşebilir.

Jeff Bezos

Amazon Inc

02

Müşterilerinizi kaybetmeyin.

E-ticaret yalnızca müşteri çekmeye odaklanmaz aynı zamanda kazanılan müşterileri tutmayı da hedefler.

Güvenliği Sağlayın

Kart ile online alışveriş yapmak isteyen müşteriler için güvenlik sertifikasına sahip olun.

Kampanyalar Planlayın

İlgi çeken, cazip kampanyalar ile satışlarınızı arttırın.

Kategorileri Düzenleyin

Müşterilerinize zaman kazandıracak şekilde, kullanıcı dostu yönlendirmeler oluşturun.

Erişilebilir Olun

Duyarlı tasarım sayesinde müşterilerinizin farklı cihazlardan kolayca alışveriş yapmasını sağlayın.

03

Ürünlerinizi dünya çapında tanıtın, pazarlayın ve satın.

İnternetin bütün dünyada etkin olarak kullanılmasıyla küresel pazarda yalnızca büyük şirketler değil, küçük ve orta ölçekli firmalar da yer bulmaya başlamıştır. E-ticaret sayesinde birçok firma, dünyanın dört bir yanındaki müşterilere ulaşabilmektedir.

Çevrim içi pazar yeri nedir?

Çevrim içi pazar yeri; birçok farklı tedarikçi ile alıcıları buluşturan ve alışveriş yapmayı kolaylaştıran bir web sitesi ve/veya uygulamadır. Genellikle elektronik pazar yeri olarak bilinen bu alanlarda pazarın işletmecisi de ürün satışında bulunabileceği gibi sadece üçüncü taraflara hizmet veren bir platform görevini de üstlenebilir. Sipariş süreçlerinin akıcılığını ve güvenirliğini sağlamak platform işletmecisinin en önemli görevidir.

Günümüzde pazar yerleri çok hızlı bir şekilde büyümeye devam etmektedir. Pazar yerlerinde mağaza açmak, çevrim içi bir mağaza kurmadan mal satmaya olanak tanır. Bu nedenle, çevrim içi pazar yerlerinde düşük başlangıç maliyetleri ile satış yaparak kâr elde etme imkânı bulunmaktadır.

E-ticaret pazar yerleri, birçok sektördeki firmaya satış yapma fırsatı tanımaktadır. Her pazar kendine özgü pazarlama stratejisiyle tanınmakta ve bu durum pazar yerlerinde mağaza oluşturma için talebinin artmasını sağlamaktadır. Tüketiciler artık çevrim içi sektörde uzman ve profesyonellerin bir araya geldiği pazar yerlerini tercih etmeye başlamıştır.

"Ticarette iyi olmak sanatın en şaşırtıcı dalıdır."

Andy Warhol

Projelerinizi birlikte
gerçekleştirelim.

Farklı sektörlerde birçok firmayla birlikte çalışmanın keyfini yaşadık.

Fikirleştirme ve Değerlendirme

Ürün Tasarımı Süreci (Product Design Sprint)

Kapsam Belirleme Oturumları (Scoping Session )

Kullanıcı Deneyimi İnceleme (UX Review)

Araştırma ve Geliştirme (Research and Development)

Ürün
Tasarımı

Ürün Tasarımı (Product Design)

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX Design)

Web Geliştirme

Mobil Geliştirme